Проект «Культурна географія англомовних країн»
Підготувала:
учениця 9-А класу
Левченко Світлана
Керівник проекту:
Підченко К.В.
Мета: показати культурне і природне різноманіття англомовних країн; скласти уявлення про імажінальну (образну) географію; підвищити ступень ерудиції учнів в плані знання про культурний простір англомовних країн; зруйнувати стереотипи відносно мешканців цих країн; навчитися бути толерантнішими до культурних особливостей інших країн.
Основні завдання:
- соціокультурне дослідження різних аспектів життя і діяльності в англомовних країнах;
- інформування та підвищення рівня обізнаності дітей та молоді про англомовні країни;
- виховування патріотизму і толерантного ставлення до іноземної культури;
- активізація пізнавальної активності.
Актуальність проекту: Останнім часом поняття «Міжкультурна комунікативна компетенція» розширилося. У документах Ради Європи по культурній співпраці міжкультурна комунікативна компетенція передбачає володіння:
- етнографічною інформацією, яка відображає найбільш яскраві історичні події, знання про загальну культурну орієнтацію країни, відомих особа ін..;
- лінгвістичною інформацією, мовною інформацією, знаннями про етикет, специфікою національного побуту.
В зв’язку з тим, що наша школа – спеціалізована, з поглибленим вивченням англійської мови - виникає потреба розвивати здатність орієнтуватися в соціокультурних аспектах відносин людей за кордоном, формувати розуміння стилю життя іншого культурного співтовариства. Проектна робота «Культурна географія англомовних країн» доводить, що іноземна мова є не лише метою навчання, але і засобом для подальшої самоосвіти та збагачення культурного рівня особистості.
Учасники проекту: учні 8-11 класів, вчителі англійської мови ХСШ № 29.
Тип проекту: культурологічний , довготривалий
Ресурси проекту: бажання, люди, інформація, http://school-collection.edu.ru
мотивація до дії.
Етапи роботи над проектом:
І етап:
- підготовка мультимедійних презентацій "Англомовні країни";
- створення буклетів "Запрошуємо у подорож";
- складання збірок "Народна мудрість країни" та "Країна, оспівана в літературі";
- підготовка збірки Медіа-ігр (кросворди, лото, пазли).
ІІ етап
- створення мультимедійної мапи «Культурні об’єкти англомовних країн»;
- складання екскурсійних маршрутів;
- підготовка мультимедійних презентацій «Об’єкти екскурсій»;
- тексти екскурсійних маршрутів по англомовним країнам;
- портфель екскурсовода (збірка музики, відеосюжетів, фотооб 'єктів та ін.)
ІІІ етап
Проведення презентацій виконаної роботи серед учнів школи.
ІV етап
Проведення підсумкової конференції .
Очікувані результати:
- Поглиблення зацікавленості до вивчення іноземних мов;
- Розширення кругозору учнів;
- Залучення школярів до творчої діяльності.