Проект «Культурна географія англомовних країн»

Підготувала:

учениця 9-А класу

Левченко Світлана

Керівник проекту:

Підченко К.В.

Мета: показати культурне і природне різноманіття англомовних країн; скласти уявлення про імажінальну (образну) географію; підвищити ступень ерудиції учнів в плані знання про культурний простір англомовних країн; зруйнувати стереотипи відносно мешканців цих країн; навчитися бути толерантнішими до культурних особливостей інших країн.

Основні завдання:

- соціокультурне дослідження різних аспектів життя і діяльності в англомовних країнах;

- інформування та підвищення рівня обізнаності дітей та молоді про англомовні країни;

- виховування патріотизму і толерантного ставлення до іноземної культури;

- активізація пізнавальної активності.

Актуальність проекту: Останнім часом поняття «Міжкультурна комунікативна компетенція» розширилося. У документах Ради Європи по культурній співпраці міжкультурна комунікативна компетенція передбачає володіння:

- етнографічною інформацією, яка відображає найбільш яскраві історичні події, знання про загальну культурну орієнтацію країни, відомих особа ін..;

- лінгвістичною інформацією, мовною інформацією, знаннями про етикет, специфікою національного побуту.

В зв’язку з тим, що наша школа – спеціалізована, з поглибленим вивченням англійської мови - виникає потреба розвивати здатність орієнтуватися в соціокультурних аспектах відносин людей за кордоном, формувати розуміння стилю життя іншого культурного співтовариства. Проектна робота «Культурна географія англомовних країн» доводить, що іноземна мова є не лише метою навчання, але і засобом для подальшої самоосвіти та збагачення культурного рівня особистості.

Учасники проекту: учні 8-11 класів, вчителі англійської мови ХСШ № 29.

Тип проекту: культурологічний , довготривалий

Ресурси проекту: бажання, люди, інформація, http://school-collection.edu.ru

мотивація до дії.

Етапи роботи над проектом:

І етап:

- підготовка мультимедійних презентацій "Англомовні країни";

- створення буклетів "Запрошуємо у подорож";

- складання збірок "Народна мудрість країни" та "Країна, оспівана в літературі";

- підготовка збірки Медіа-ігр (кросворди, лото, пазли).

ІІ етап

- створення мультимедійної мапи «Культурні об’єкти англомовних країн»;

- складання екскурсійних маршрутів;

- підготовка мультимедійних презентацій «Об’єкти екскурсій»;

- тексти екскурсійних маршрутів по англомовним країнам;

- портфель екскурсовода (збірка музики, відеосюжетів, фотооб 'єктів та ін.)

ІІІ етап

Проведення презентацій виконаної роботи серед учнів школи.

ІV етап

Проведення підсумкової конференції .

Очікувані результати:

- Поглиблення зацікавленості до вивчення іноземних мов;

- Розширення кругозору учнів;

- Залучення школярів до творчої діяльності.

Кiлькiсть переглядiв: 0