Методична тема
«Модернізація освітнього середовища як фактор підвищення мотивації здобувачів освіти для успішної самореалізації особистості в соціумі»
Методична робота була спрямована на вирішення наступних завдань:
- якість проведення уроків під час дистанційного навчання в умовах воєнного стану;
- підвищення мотивації здобувачів освіти з метою покращення якості знань у період воєнного стану;
- підвищення рівня профілактично - консультативної роботи учнівського колективу, батьківської громади, створення умов для реалізації відповідних програм щодо розвитку особистості учня, враховуючи соціальний запит та особистісну зацікавленість учнів, батьків, педагогів;
- забезпечення роботи науково-практичних семінарів із актуальних питань навчання та виховання учнів в умовах воєнного стану;
- qсаморозвиток та самореалізація для оволодіння педагогами інноваційними методиками з метою підвищення якості освітнього процесу під час дистанційного навчання в умовах воєнного стану
Педагогічний колектив школи працює над науково-методичною темою (проблемою): “Формування розвивального середовища для забезпечення доступності високої якості освіти та виховання соціально-адаптованої особистості в умовах спеціалізованої школи”
МЕТА:
- підвищення рівня знань, умінь та навичок учнів на основі диференціації та індивідуалізації освітнього процесу;
- удосконалення системи учнівського самоврядування з метою виховання активної життєвої позиції;
- залучення громадськості до вирішення завдань, що стоять перед школою.
Основні напрямки методичної роботи:
- ознайомлення та вивчення нормативних документів МОН України;
- надання реальної і конкретної допомоги педагогам у підвищенні їх професійної майстерності, органічне поєднання професійних знань з практичними уміннями та навичками, які поряд з високими моральними якостями необхідні сучасному вчителю;
- пошук оптимальних шляхів підвищення результативності уроків;
- покращення роботи з обдарованими дітьми;
- вивчення та впровадження нових освітніх технологій у освітній процес.
Організація методичної роботи:
- діагностування методичної роботи;
- самоосвіта педагогів;
- діяльність шкільних методичних об’єднань;
- діяльність творчих груп;
- співпраця з ВНЗ;
- наставництво;
- творчі звіти вчителів.
Основні форми проведення методичної роботи:
- засідання методичних об’єднань;
- взаємовідвідування уроків і позакласних форм роботи із школярами;
- творчі зустрічі з колегами по фаху;
- відкриті уроки;
- методичні оперативні наради;
- лекції, доповіді, консультації, інструктажі, практичні заняття тощо.
Структура методичної роботи
Шкільні методичні об'єднання
Завдання:
- робота над науково методичними проблемами;
- самоосвіта;
- відкриті уроки;
- предметні тижні;
- предметні олімпіади;
- предметні конкурси;
- залучення учнів до роботи в МАН.
Творчі, динамічні групи
- динамічна група з вивчення питань підготовки засідань педагогічної ради;
- динамічна група з підготовки письмових завдань для проведення директорських контрольних робіт;
- динамічна група з підготовки матеріалів до проведення предметних олімпіад.
Завдання:
- вивчення питань та підготовка засідань педагогічної ради;
- робота над завданнями моніторингу якості навчальних досягнень учнів;
- підготовка та проведення нестандартних уроків;
- вивчення питань наступності;
- організація змістовного дозвілля школярів.
Передовий педагогічний досвід
Вивчення та впровадження через:
- взаємовідвідування уроків;
- організацію наставництва;
- методичні семінари;
- заняття школи педмайстерності.